20120418

Mittoja

Eilen uskalsin ottaa taas mittanauhan käteen ja tehdä pientä tutkiskelua lukujen kanssa. Viime mitat on otettu vähän päälle kaks viikkoa sitten. 


Ry: 82 -> 81,5 -0,5 :(
Vy: 67 -> 66 -1
Jenkkarit: 85,5 -> 84,5 -1
Peppu: 93,5 -> 93,5 
Reisi: 56,5  -> 56 -0,5


Katselin siinä samalla myös ekoja mittoja mitkä otin ja niiltä ajoilta on lähtenyt rinnanympäryksestä -4,5cm (hei oikeesti minne miun vähäsetki tissit häviää? Ei oo reiluu...) Vyötäröltä -4cm, jenkkareista -5cm, pepusta -1,5cm ja reidestä -1cm. Voi olla, että väkisinkin tulee mittailtua vähän eri kohdasta kun viimeks, mutta suunta on joka tapauksessa oikea. :> Meillä ois parinviikon sisään tiedossa yhet ylläri allas bileet ja rupesin tässä kaivelemaan biksuja jo valmiiks (oon täydennelly miun biksu varastoo aika ahkerasti nyt parinviikon sisään hehs..) Huomasin myös, että oon onnistunu näköjää hävittämään yhet viime kesänä ostetut bikinit :/ Voi tohelo minä... 





Mut nyt takas näihin ehkä teitäkin kiinnostaviin asioihin.
Tiistain saliohjelma näytti tältä



Ja keskiviikon ohjelma tältä




Ja keskiviikon p-a-r-a-s uutinen tulee tässä, aamupaino oli 60,3kg!!!!! Ei oo ihan äsken ollu noissa lukemissa ja enää 300g niin miun ensimmäinen "tavoite" ois saavutettu eli se 60kg! :>> Kuhan kuuskymppii lävähtää vaa'an näytölle niin on kuudenkympin kunniaks luvassa uusia kuvia. Miun on pakko kiittää Teitä rakkaat lukijat jotka kirjoitti mulle siihen "ruokapostaukseen", oon nimittäin aika varma että teidän neuvojen ansioista tää paino on lähtenyt tippumaan, kiitos! 




Ja uusia lukijoitakin on näköjään löytäny tiensä tänne, jej! :> Tervetulloo!

Ei kommentteja: