20120326

Haaste on heitetty

Sain sunnuntaina ihkaekan haasteen ja kiitokset siitä kuuluu Minälle! :)

Kirjoita
 itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseäsi! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.


1. Miun tukasta tykkään ainakin aina sillontällön

2. Oon aika hyvä piirtäjä
3. Oon ylpee, että oon saanut itteeni niskasta kiinni ja ruvennut käymään salilla, ja käyn siellä 2-4 kertaa/vk
4. Oon sosiaalinen
5. Uskallan laulaa karaokee (en väitä että osaan... :D)
Huhhuh olipa vaikeeta ja vähän väkisin piti keksii kyl pari viimestä.


Ja haaste lähtee seuraaville
Äs

Poppeli


Tänään mulla oli kympin aikaan aamusta aika sinne saliohjelman tekoon/laitteisiin tutustumaan. Oli kyl todella kannattavaa ja sain paljon uutta tietoa. Nyt tuntuu, että on taas paljon enemmän motivaatiota käydä treenaamassa! :) Oon happy! Se kaveri joka miulle ohjelman teki, oli tosi mukava ja asiansa osaava! Aluks vähän ujostelin uusia laitteita ja pienesti nauratti ja ehkä vähän hävetti kun  sellanen aika salskeen kokonen kaveri oli siinä vieressä neuvomassa ja kattomassa kun yritän tehä niitä liikkeitä 2-4 kilon painoilla :D Mut hauskaa oli. Käytiin siinä myös vähän läpi, että miten mun kannattas syödä ja mitä kannattas syödä. Tuli sitten puheeks, että en oo syöny tän ekan salikuukauden aikana mitään palautus juttuja ja sain sitten kuulla, että miun salikäynnit on menny jollain tasolla "hukkaan" sen takia. No nyt ostin sitten itelleni ison pussin FAST Sport Nutritionin Recovery FEED Muscle Reload palautusjuoma jauhetta jota pitäs ottaa heti treenin jälkeen. Maistoin sitä ekan kerran tänään ja aika mielenkiintosen makustahan se oli, mutta ihan juotavaa. Mulle tehtiin ohjelma neljälle päivälle viikossa ja sitten yhtenä päivänä niiden lisäks pitäs tehä pelkkiä airobisia juttuja esim. 30min juoksumatolla riittää sille päivälle. Sopii mulle. 



Salikierros kesti päälle tunnin ja sen jälkeen jäin vielä noin vartiksi juoksumatolle, että sain ees vähän hikee pintaan tälle päivälle. Huomenna alkaa sitten varsinainen treeni!


Huomasin ilokseni, että oon saanu pari uutta lukijaa, huippu juttu tervetuloo teille! <3

5 kommenttia:

poppeli kirjoitti...

Kiitos paljon haasteesta, teen sen kunhan vain jaksan. :> Liityin muuten lukijaksi, tämä blogi vaikuttaa hyvältä ja toivottavasti onnistut tavoitteissasi! :)

Äs kirjoitti...

Mä oon aina luullu ettei noilla palautusjuomilla oo oikeen mitään varsinaista vaikutusta??? Jännä juttu, nytpähän tiedän tonkin.. :D

Tsemppiä salille ruoski ittees oikeen olan takaa viimesen kuukaudenki eestä ^^

2o2o kirjoitti...

Poppeli tervetuloo lukijakuntaani pieneen! :) Oon aina ilonen uusista lukijoista.

Äs sama vika itekkin oon pitäny niitä ihan humpuukkina mut nuo auttaa lihasta kasvamaan nopeemmin ja palauttaa lihakset salin jäliltä nopeemmin ja ja ja.. :D Pitää tehdä joku oma pikku postaus tuosta! :) Ja nyt se oikee reenaaminen vasta alkaa (toivottavasti)!

Nero kirjoitti...

Kiinnostuin kanssa hieman tuosta palautusjuomasta, vaikka varsinaista mitään lihasjuttuja en kauheesti harrastakkaan (ainakaan vielä). Mutta se vähä mitä harrastan, jos se menee ihan hukkaan nyt ilman tommosia hienousjuomia, noooouuuuuuu!!

2o2o kirjoitti...

No miekin vähän järkytyin, kun sain kuulla että se miun kuukauden reeni on menny "ihan hukkaan" ja en ees haluu uskoa että se nyt ihan totta on, eli elä huoli kyllä se pienikin liikunta auttaa. :D Mutta hyvähän noita ois syödä koska ne ainakin nopeuttaa lihasmassan kasvua ja auttaa palautumisessa, niin ei tarvii puolta viikkoa ehkä joskus kärvistellä salille menemättä kun on joku paikka kipee viime kerrasta ;) Ja kuten sanoin oon tekemässä tuosta joskus jotain pientä postausta ehkä!